مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:252020-12-21اجتماعي

راه اندازی 11 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از فعالیت 52 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کلیه محورهای شریانی، شریانی اصلی، آزادراهی و بزرگراهی استان خبر داد و تاکید کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از فعالیت 52 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کلیه محورهای شریانی، شریانی اصلی، آزادراهی و بزرگراهی استان خبر داد و تاکید کرد: به زودی 11 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور جدید در محورهای استان به بهره برداری می رسد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از فعالیت 17 باب مجتمع خدماتی - رفاهی در سطح محورهای استان به منظور ارائه خدمات به کاربران جاده ای خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 9 مجتمع خدماتی - رفاهی نیز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه طرح ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان مدارس واقع در حاشیه راه های برون شهری در 100 باب مدرسه اجرایی شده است، افزود: در این راستا اقدام به تهیه و توزیع 3750 کیف مدرسه ملبس به شبرنگ جهت دیده شدن و 6000 دفتر مشق مزین به پیام های ایمنی و ترافیک کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابرین پیاده و موتورسواران در 120 روستای استان، تصریح کرد: در این راستا توزیع رایگان 1250 عدد کلاه کاسکت و 300 عدد بادگیر و تیشرت و آشکارسازی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 11 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای گیلان

راه اندازی 11 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای گیلان